Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

So many of your friends did cry.

Av Elin - 21 februari 2010 22:37

Helgen har väl varit lite sådär. Tråkigt vissa stunder då man inte har haft något att göra, men annars helt okej.

Goda nyheter när man kom hem till mamma ikväll iaf. Hon hade hittat ett kuvert med pengar i, 2450 :-, som det dessutom stod mitt namn på. Happyface! :D Så nu ska jag försöka hitta någon ny mobil att köpa, några förslag?

OCH inte nog med det... jag har sovmorgon till 10.15 imorgon, och mamma ska vara i Bollnäs 9.15 så jag får åka med henne. Bättre att åka med henne och sitta på skolan i lite drygt en timme än att åka sju bussen och sitta på skolan i typ nästan tre timmar iaf. Så just nu älskar jag min sovmorgon när jag kan sova en timme och 45 minuter längre än vänligt :)


När jag var hos Ida igår kväll så pratade vi om att vi skulle vilja fixa party då det är final på Melodifestivalen. Tänk vad roligt att vara någonstans, dricka lite gott, äta lite snacks och kolla på finalen. Med glitter och glamour, såklart! Hehe :D Kanske lite karaoke och SingStar också efter. Åh, jag är verkligen jätte sugen på det! Men problemet är bara att vi inte vet vart vi ska hålla till, och det vore ju en fördel om vi visste det. Det blir så dyrt att hyra lokal och Ida ska inte behöva ha det hemma hos sig tycker jag. Hon ska kunna åka därifrån om hon vill och hon ska inte behöva städa upp dagen efter. Så... hur gör vi? Några förslag?


På skolan nu finns det några tjejer från OP som vill starta ett innebandylag och jag funderar starkt på att joina. Men vet inte riktigt hur jag ska göra. Beror på vilka dagar det blir träningar och så. Men är sugen som fan! Så det blir nog så att jag börjar ändå, hehe :)

Nu får det bli god natt, så jag orkar kliva upp imorgon, jag som har sovmorgon och allt :p


Puss /e

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 17 oktober 2012 13:42

Eftersom det här är min blogg och jag får skriva om precis vad jag vill tänker jag nu dela med mig av en sak jag börjar bli så fruktansvärt less på...   Jag frågar folk (som ska föreställa mina vänner..?) "Ska vi hitta på något någon dag? "Ska vi...

Av Elin - 1 oktober 2012 16:30

Imorse åkte Stefan iväg till Smedjebacken för att jobba. Han kommer hem på torsdag. Det är tre dagar dit, TRE! Jag har varit med om att han har jobbat borta förr, så jag tänkte att "det här kan väl inte bli så jobbigt, jag har ju Signe"...  Men ack...

Av Elin - 23 september 2012 18:31

Tänkte försöka få till någon rad här idag. Om det är någon som läser vill säga.. Ni som läser kan väl skriva en liten kommentar så jag inte skriver i onödan.   Jag börjar känna mig så otroligt rastlös om dagarna nu. Är så trött på att bara vara h...

Av Elin - 6 september 2012 10:08

Nu är det äntligen gjort! Nu slipper jag gruva mig mer! Nu sitter den där, den där jäkla p-spiralen. Jag har varit så fruktansvärt nervös inför att sätta in den, för alla jag har pratat med som har gjort det säger att det gör så jääääävla ont. Men å ...

Av Elin - 3 september 2012 13:33

Sitter här hemma i soffan med massa funderingar som snurrar runt i mitt huvud och en dotter som ålar omkring på golvet, som för övrigt blir åtta månader på lördag. Tiden går alldeles för fort!   För det första skulle det vara sjukt skönt om Stefa...

Ovido - Quiz & Flashcards