Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Elin - 13 februari 2010 21:26

Smällde nyss igen dörren till mitt rum, nu tänker jag sitta här resten av kvällen! Jag verkligen hatar min storebror just nu. Han är så jävla dum i huvudet. Jag får bara höra hur sur jag är hela tiden (och vem blir inte sur om man hela tiden får höra det?), hur ful jag är och hur tjock jag är. Jag orkar inte höra sånt mer. Mitt självförtroende sjunker till botten varje gång jag får höra nåt sånt där, och det är varje gång jag träffar Erik i stort sett. Ännu värre blir det när Lasse sitter bredvid, skrattar och håller med Erik, precis som han gjorde nu.

Och folk undrar varför jag har så dåligt självförtroende... Jag klarar inte av att höra det där längre, jag orkar inte! Jag vet att allt det dom säger är sant, dom behöver inte påminna mig om det.


I look into the mirror and I see my one an' only enemy
And he wont go away
And every time it hurts so bad I wish you were here


Puss /e

Av Elin - 13 februari 2010 01:54

Kall om händerna, varm om kinderna, är Elin arg? Ja!

Orkar inte med såna som dig längre, vill bara skita i allt och åka härifrån. Långt bort, så långt som möjligt. Men jag vill tacka Stucka för att han ställer upp iaf <3

Aja, tack för dagen Rebecca. Har haft väldigt trevligt, men nu ska jag sova. Imorgon blir det till att vara med på småbrödernas skridksokalas och efter det blir det innebandy.

På söndag är det alla härtans dag och då vill jag sitta hemma å mysa i bubbeln med mina småbröder! :)

Love bites, love bleeds.


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards