Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Elin - 6 februari 2010 21:08

Jag orkade spela innebandy, men nu är jag helt slut i hela kroppen istället. Haha, börjar man bli gammal kanske, eller bara väldigt dålig kondition m.m? 

Och Stucka den bråkstaken - stryk ska han ha! Hihi.

Nu sitter jag i sängen med Sudden och lyssnar på musik. Satt nyss nere med pappa och Lasse och kikade på melodifestivalen, och det är bara skit ju! Hur bra passar det in med nån jävla fjantrap i en melodifestival egentligen? Inte nå! Jag blir bara irriterad av att lyssna på låtarna som är med nu för tiden. Tänk den tiden då det var riktiga schlager som typ Carola och Kikki Danielsson. Det är sån musik som platsar i melodifestivalen tycker jag. Men men, det är väl så att vi måste hänga med i utveckligen, tänker jag.

Klockan är bara tio och det är lördag kväll men jag funderar faktiskt redan på att lägga mig, är helt slut. Men jag blir väl vaken en liten stund till iaf. Måste lyssna på lite musik innan jag kan sova :)

Åh, vad min kissemiss är fin! :D <3


We took him away
A bag over his face
From his family and his friends


Puss /e

Av Elin - 6 februari 2010 10:54

Idag mår man ju som man förtjänar om jag säger så :p Blev lite för mycket igår men jag hade trevligt iaf :) Skjutsen hem fixade sig iaf, Tobbe ställde upp :)

Idag blir det innebandy om jag orkar och sen blir det bara slapp ikväll skulle jag tro :)


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards