Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Elin - 22 februari 2010 21:07

Så jäkla ovärt att gå till skolan idag. Aulan 10.15-11.15, klassrummet 11.15-11.30, lunch 11.30-13.15 och sen aulan igen 13.15-14.00 Så såg skoldagen ut, skit roligt... eller inte! Kändes som att man inte gjorde annat än hade rast eller väntade typ, eftersom jag var tvungen att vänta på bussen dessutom.

När jag kom hem dammsög jag rummet och gjorde klart ett arbete, känner mig hur duktig som helst! ;D Och nu på kvällskvisten har jag även hunnit duscha och skicka efter en ny mobil, men jag kommer inte ihåg vad den heter ;D Det skulle iaf ta typ tre dagar innan den kommer, längtar ju redan nu ja :p


Jag har insett att jag saknar Rakel och Olle, det skulle vara riktigt trevligt att träffa dom något tag, fast det skulle nog kännas lite konstigt.

Trevligt skulle det också vara att hälsa på Robert och se hur han har det i sin lägenhet. Se om han fortfarande använder min Elvistavla eller om jag skulle kunna sno tillbaka den ;) haha.


Nä, nu får det snart bli sängen för min del så jag orkar spela innebandy på idrotten imorgon! haha, älska innebandy!  


How can I tell you, just all that you are


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards