Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Elin - 11 februari 2010 20:59

Idag har jag först gått i skolan och sen när jag fick reda på att jag inte hade nån trafikantkunskap efter lunchen pratade jag med min engelska b lärare (som jag egentligen skulle ha efter trafikantkunskapen) om att jag hade tre timmars hål innan hennes lektion så då fick jag jobba hemma. Så vid halv ett gick jag ut från skolan och då kom Stucka och hämtade mig med lastbilen han körde. Så mellan halv ett och fyra idag åkte jag lastbil, skit kul ju! :p Och ja, det är något fel på mig, det är ingen nyhet... Det är ju inte alla som tycker det är kul att åka lastbil menar jag.

Åkte med Chrille hem från Bollnäs och när jag kom hem åt jag först lite mat och sen slocknade jag på en gång. Jag vaknade för 20 minuter sen, nu har jag duschat och nu ska jag lägga mig och sova för natten. Är så fucking jävla trött! :s

Imorgon ska jag umgås med Rebecca efter skolan. Jag vet inte vad vi ska göra eller vart vi hamnar, sånt som märks :)


Do you think twice? 


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards