Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Elin - 28 februari 2010 20:37

Idag har jag varit riktigt duktig faktiskt. Har varit hemma hos pappa och bakat två sockerkakor, dammsugit hela nedervåningen och sen åkte jag, Erik och Louise iväg och handlade mat i S-hamn som jag och Erik sedan gjorde iordning. Potatiskroketter, sjömansbiff och beasås, hur gott som helst blev det iaf! :) Känner mig som en riktig husmor, haha ;) Chrille kom och hämtade mig hemma hos pappa för att jag skulle hem och vara barnvakt till Alexander och Christopher. Bara det att dom klarar sig så bra själv så det kändes lite onödigt, men det är ju bra att dom har någon med utifall det skulle hända något. Jag tycker om mina pluttar! ...som faktiskt inte är så pluttiga längre, 10 år och 7 år, dom växer så det knakar! Christopher blir snart längre än mig, haha! :)

Imorgon blir det skola och sen ska jag hem till mormor och äta kalvdans, hon hade gjort en sån till mig, go'mormor! :D



And this feeling wont go away



Puss /e

Av Elin - 28 februari 2010 00:00

Nu var det ett tag sen jag gjorde ett inlägg här. Har känt att jag inte har orkat och inte haft tid eller lust heller.

Idag har det varit en bra dag och jag har mått bra i stort sett hela dagen :) Vaknade väl vid sisådär tio och vid elva - halv tolv åkte jag och pappa till farmor och farfar. Pappa och Håkan skottade av taket på farmor och farfars hus och sen åkte jag med Erik och Louise hem, för pappa skulle iväg och handla. Erik, pappa och Tobbe skottade av taket på gamla ladugården här hos pappa och jag och Louise lagade mat. Gott blev det, spaghetti och köttfärssås!

Efter innebandyn gick jag hem till Ida Dahlberg och tittade på Melodifestivalen. När jag kom dit fick jag först en smoothie och macka sen plockade hon fram ostbollar och lite vitt vin, hehe. Och idag var MF faktiskt riktigt bra, peppar peppar! Var hos henne till ca elva och sen gick jag hem till Robert för att han hade lite fest hemma hos sig. Där träffade jag bl.a dom bästa - Jonas och Hannah! :D Vid halv tolv kom pappa och hämtade mig så nu sitter jag här bara, men ska väl borsta tänderna och krypa till kojs snart.


"Du vet att jag, jag älskar dig....."

 

Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards