Direktlänk till inlägg 13 december 2011

What we feel now isn't pain.

Av Elin - 13 december 2011 10:50

Igår på morgonen åkte jag och älskling till Segersta Skola för att titta på Alexanders lucia. Trångt och varmt i den lilla gympasalen, men mysigt var det! :) Efter det fortsatte vi till mormor och Lasse och där blev vi kvar till ungefär 18. Mormor bjöd på mat - lutfisk. Men jag kan ju säga att det inte riktigt föll mig i smaken, konstig konsistens... :)

När vi kom hem satte jag igång att julpynta och älskling tog Tyson med sig och åkte till jobbet. Så nu är det bara datarummet som inte har pyntats något alls, utom ljusstaken i fönstret. Så det får älskling hjälpa mig med idag när han vaknar för det är lite saker som måste bäras ut till förrådet innan jag sätter igång :) Men jag tänkte låta honom sova ett tag till eftersom han kom hem halv fem imorse.


Lillhjärtat i magen börjar få det trångt nu, man känner alla rörelser den gör. Och värre lär det väl bli :p

Tänk att det bara är lite drygt 8 veckor kvar innan vi får en liten här hemma som håller oss vaken om natten!  


Puss /e 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 17 oktober 2012 13:42

Eftersom det här är min blogg och jag får skriva om precis vad jag vill tänker jag nu dela med mig av en sak jag börjar bli så fruktansvärt less på...   Jag frågar folk (som ska föreställa mina vänner..?) "Ska vi hitta på något någon dag? "Ska vi...

Av Elin - 1 oktober 2012 16:30

Imorse åkte Stefan iväg till Smedjebacken för att jobba. Han kommer hem på torsdag. Det är tre dagar dit, TRE! Jag har varit med om att han har jobbat borta förr, så jag tänkte att "det här kan väl inte bli så jobbigt, jag har ju Signe"...  Men ack...

Av Elin - 23 september 2012 18:31

Tänkte försöka få till någon rad här idag. Om det är någon som läser vill säga.. Ni som läser kan väl skriva en liten kommentar så jag inte skriver i onödan.   Jag börjar känna mig så otroligt rastlös om dagarna nu. Är så trött på att bara vara h...

Av Elin - 6 september 2012 10:08

Nu är det äntligen gjort! Nu slipper jag gruva mig mer! Nu sitter den där, den där jäkla p-spiralen. Jag har varit så fruktansvärt nervös inför att sätta in den, för alla jag har pratat med som har gjort det säger att det gör så jääääävla ont. Men å ...

Av Elin - 3 september 2012 13:33

Sitter här hemma i soffan med massa funderingar som snurrar runt i mitt huvud och en dotter som ålar omkring på golvet, som för övrigt blir åtta månader på lördag. Tiden går alldeles för fort!   För det första skulle det vara sjukt skönt om Stefa...

Ovido - Quiz & Flashcards