Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Elin - 2 februari 2010 20:52

I'm confused. It's all upside down.
I don't understand you,
I don't understand me.
But you don't understand me either..

Av Elin - 2 februari 2010 18:41

Nu är jag så fruktansvärt trött, arg  och less på min mor och moster. Vill bara att dom ska försvinna härifrån och låta mig vara. Vickan har inte ett skit med saken att göra men ändå ska hon lägga sig i, jag blir så jävla förbannad! Och såklart står hon på mammas sida, as usual. Jag vill inte vara kvar här, vill bara komma bort. Så långt bort som möjligt. Funderar på att flytta till pappa. Jag är så glad att pappa förstår mig, han vet precis hur det var själv när han var ungdom.

Jag har svalt alldeles för mycket nu, en vacker dag kommer allt komma upp på en gång.

Om man ändå hade någon man kunde åka till nu då för att slippa vara i samma hus som mamma och Vickan, fan vad skönt det skulle vara! Bara få tänka på något annat.


Everybody is looking for that something.


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards