Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Elin - 18 februari 2010 21:55

Åh, "Allt för min syster" var verkligen jätte bra! Hur värt som helst att gå och se den iaf. Tackar Ida för sällskapet! :D Synd att hon hade glömt näsdukarna hemma bara, hehe ;) Aa men, som sagt, filmen var hur bra som helst! Vill se den igen...

Ida och jag har även pratat om att börja på buggkurs, hur roligt som helst ju! Jag har alltid velat lära mig dansa bugg och nu har jag äntligen hittat nån som vill göra mig sällskap :p


Näe nu får det bli sängen iaf, god natt!


Man, I just wanna be somebody.


Puss /e

Av Elin - 18 februari 2010 18:25

Imorse fick jag sova tio minuter längre än vanligt, Chrille kom in å väckte mig tio över sex, så dagen började bra iaf. I skolan gick det väl lite sådär med att vara glad och hålla humöret uppe, men efter lunchen, som bestod av tacos, blev jag den glada Elin igen. Bra där!

Skulle ju egentligen gå till klockan fyra idag men vi hade ingen trafikantkunskap och då fick jag jobba hemma på den sista lektionen också, snäll hon är min lärare, hehe!

Ikväll var det ju egentligen meningen att jag, Erik, Louise och Tobbe skulle på bio men Erik är sjuk och då kan inte Louise slita sig från honom för att gå på bio med mig och Tobbe skulle på födelsedagskalas för sin syster. Därför frågade jag Ida Dahlberg om hon hade lust att gå med mig på bio, och det hade hon! :D (y) Så om en kvart åker jag iväg till Kilababa och går på bio, trevlans!


Did I tell you that I love you?


Puss /e

Av Elin - 18 februari 2010 06:52

Idag blir det skolan till fyra och sen ska jag hem och äta sen drar jag iväg till Kilafors på bio med Erik och Louise, Tobbe kanske skulle med om han inte skulle träffa Kjell och skriva kontrakt. Men hoppas att han blir med också :)

Nu sitter jag och skriver med Emmi på facebook, den lyckosten är i Kanada just nu, klockan är sju på morgonen här hemma och den är tio på kvällen där borta, plus att det inte är nå snö där. Vadå avundsjuk?! :o


Nä, nu ska jag dra mig mot Bollnäs och skolan.


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards