Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Elin - 20 februari 2010 22:35

Vad less jag är på att aldrig ha något att göra på lördagskvällarna. Finns ju ingen som vill hitta på något, och Erik och Louise är så fruktansvärt tråkiga. Dom ligger i soffan å typ halvsover, woho! På just lördagar hatar jag att bo i Segersta.

Aja, idag på innebandyn gick det väl som det alltid gör för mig, dåligt alltså! Ett mål blev det, men det var tack vare Emil Hedlunds fot, han som styrde in bollen i mål. Efter innebandyn blev det god mat, efterrätt och skitprat hemma hos farmor och farfar med släkten + Louise. Efter det blev det inge pulka- och madrassåkning hos mor min. Vi hade inte kört upp någon bana eller något så vi struntade i det. Därför åkte jag till Ida Dahlberg och kikade på Melodifestivalen med henne ist, eftersom hennes Johan skulle iväg på fest. Pappa kom och hämtade mig där när han åkte hem från farmor och farfar, så nu sitter jag i soffan hos pappa och har allmänt tråkigt, och vill ut på nå tok! Nu hatar jag att sitta här... Men vad ska man göra ist då? Om man ändå hade någon att umgås med då... TÄNK vad roligt det hade varit då!


That crossed her dreams.


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards