Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Elin - 14 februari 2010 22:53

Idag vaknade jag vid halv elva, då var jag ensam hemma. Mamma hade gått på en promenad och Chrille + pojkarna var på fotbollsträning. Jag hann bara äta frukost sen kom mamma hem och strax efter det kom Chrille och Alexander hem också. Christopher hade åkt med Jonatan hem för att leka. Alexander kom och frågade mig om jag ville åka skridskor med honom, och det ville jag såklart, snäll som jag är! ;) Han ringde till Lasse och Erik och frågade om dom ville följa med. Lasse skulle komma ner efter semin hade varit där och Erik skulle hålla på med skotern så han kunde inte. Vid halv ett - ett åkte jag, mamma, Chrille och Alexander ner till plan och åkte. Vi spelade bandymatch, jag och Alex mot mamma och Chrille. Men sen bytte vi lag efter att tag, då blev det jag och mamma mot dom. Efter vi hade spelat en stund kom Lasse ner och då ville ju såklart Alex vara med honom. Lasse hann kanske åka i 20 minuter, sen åkte vi hem och fikade. Helt slut i benen var vi allihopa!

När vi hade fikat klart ringde pappa och ville att jag skulle komma dit och grilla korv med honom, Erik, Louise och Tobbe. Så Tobbe kom och hämtade mig när han åkte till pappa. Så grillade vi korv ute på pappas gård, värsta mys ;) haha! Vi var ute och tittade på Erik när han körde fast med skotern också, mohaha :D Sen gick vi in och kollade på tv och sen ville jag åka hem till mamma så då skjutsade pappa mig, eller ja.. jag övningskörde hem rättare sagt, och det gick bra! :)

När jag kom innanför dörren här hemma kände jag lukten av popcorn och när jag kikade in i tvrummet satt familjen där och myste i soffan :p gulligt! Jag hade ingen lust att mysa med dom så jag stängde in mig på rummet, som jag alltid gör :p hehe.

Blev inge bubbelbad idag, är så himla förkyld. Men dagen har varit väldigt lyckad ändå tycker jag! :)

Idag blev det ett rätt långt inlägg, så nu vet ni precis hur min dag har sett ut. Intressant som bara fan vill ja mena! ;D HAHA!

Imorgon är vi "ledig" från skolan också. Vi kommer få ogiltig frånvaro allihopa men men, skit samma. Vi har bestämt tillsammans i klassen att vi ska delta i strejken och då gör jag det! Bara skönt att vara hemma en extra dag.


All I've got is this photograph.

 

Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards