Direktlänk till inlägg 29 december 2011

En snart fixerad bebis? :)

Av Elin - 29 december 2011 10:16

Igår var det dags för ett besök hos barnmorskan igen. Allt såg jättebra ut och bebisen växer precis som den ska, och hon trodde även att den snart skulle fixera sig också för nu var huvudet långt ner. Hittills under graviditeten har jag gått upp 6,6 kg.

Efter barnmorskan gjorde vi en sväng till elgiganten för att försöka hitta en tv, men det fanns ingen som föll oss i smaken. Så vi fortsatte hem till Elin, Andreas och lilla Thea. Sen kom vi ju även på att vi skulle åka till veterinären och kolla hur mycket det skulle kosta att kastrera Tyson så det gjorde vi, och både på Sävstaås och Ren var dom lika dyr, så det blev en tid på Ren den fjärde januari. När vi åkte därifrån svängde vi in på Flinks i Kilafors för att se om dom hade någon bra tv, och det hade dom! :) Så nu är det sluthandlat för älskling ett tag framöver ;) haha.

Igår kväll mådde jag så förbaskat dåligt, yrsel, jobbigt att andas och ont i magen, så jag kurade ner mig i soffan med täcket och älskling och kollade på sällskapsresan. Då knackar det på dörren! Det var Vickan, Kikki och mormor som kom på besök :) Så det var bara att bita ihop och försöka må så bra som möjligt. Det blev fika, lite kortspel och sen tog vi även en omgång av Sverige-spelet. Tyson blev såklart överlycklig när det kom någon som ville busa lite med honom också, så Kikki kröp runt här på golvet med honom en stund :p


Idag vet jag inte vad vi ska göra. Älskling verkar inte få jobba nå iaf, så vi åker säkert till mormor eller nå istället eftersom han blir så rastlös av att bara vara hemma.


Puss /e

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 17 oktober 2012 13:42

Eftersom det här är min blogg och jag får skriva om precis vad jag vill tänker jag nu dela med mig av en sak jag börjar bli så fruktansvärt less på...   Jag frågar folk (som ska föreställa mina vänner..?) "Ska vi hitta på något någon dag? "Ska vi...

Av Elin - 1 oktober 2012 16:30

Imorse åkte Stefan iväg till Smedjebacken för att jobba. Han kommer hem på torsdag. Det är tre dagar dit, TRE! Jag har varit med om att han har jobbat borta förr, så jag tänkte att "det här kan väl inte bli så jobbigt, jag har ju Signe"...  Men ack...

Av Elin - 23 september 2012 18:31

Tänkte försöka få till någon rad här idag. Om det är någon som läser vill säga.. Ni som läser kan väl skriva en liten kommentar så jag inte skriver i onödan.   Jag börjar känna mig så otroligt rastlös om dagarna nu. Är så trött på att bara vara h...

Av Elin - 6 september 2012 10:08

Nu är det äntligen gjort! Nu slipper jag gruva mig mer! Nu sitter den där, den där jäkla p-spiralen. Jag har varit så fruktansvärt nervös inför att sätta in den, för alla jag har pratat med som har gjort det säger att det gör så jääääävla ont. Men å ...

Av Elin - 3 september 2012 13:33

Sitter här hemma i soffan med massa funderingar som snurrar runt i mitt huvud och en dotter som ålar omkring på golvet, som för övrigt blir åtta månader på lördag. Tiden går alldeles för fort!   För det första skulle det vara sjukt skönt om Stefa...

Ovido - Quiz & Flashcards