Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Elin - 3 februari 2010 18:06

Idag fick jag ett samtal av en kvinna från Gävle. Hon säljer tydligen Mary Kay produkter. När Louise och Anna var hos henne i torsdags hade dom givit henne mitt namn och nummer för att jag skulle få en gratis ansiktsbehandling, make-up lektion och handinpackning. Hur härligt är inte det då? :) Nackdelen var att man måste vara minst 18 år för att vara "värdinna", så jag måste ha med mig mamma för att få vara med, typiskt! Men men, den 18 februari har jag tid och då jäklar ska jag tvinga med mig mamma, och det lät ju inte helt omöjligt att hon skulle gå med på det :) Jag fick ta med mig max 5 väninnor och jag skulle typ få 100 kr/väninna som jag tar med mig. Så jag funderar på att ta med mig mamma, Rebecca och Vickan. Och kanske Emma Segerkvist? :) Om jag är sams med Vickan då vill säga...


GRATTIS REBECCA, 18 ÅR IDAG! :D <333333

 

Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards