Alla inlägg under juni 2010

Av Elin - 29 juni 2010 21:19

Jag vet att min blogg inte är speciellt rolig att kika på, men orka. Bloggar är ju till för att skrivas i och därför gör jag bara det. Orkar inte lägga upp bilder. Lat? Jajjemen! Hihi! :)


Idag hade jag riskettan på Driver klockan åtta på morgonen, surt! Men nu har jag avklarat den - så nu blev det EN grej mindre innan jag kan få mitt förbaskade körkort iaf.


Nu på kvällskvisten har jag pratat med min "nya lillasyster", Amalia, om att jag tycker att hon, jag, pappa och hennes mamma Cina, ska åka på en liten avkopplingssemester i några dagar. Till en liten stuga ute i skogen och bara vara eller nå. Skulle vara så sjukt skönt! :) Men vi får prata lite mer med dom imorgon när vi ska grilla hemma hos Cina i Kilafors. Och se om dom går med på det eller inte...

Och för er som inte vet... Så har pappa hittat en tjej, eller kvinna eller vad man nu ska säga :) Hur snäll som helst är hon iaf! Och dessutom är hon syster men min lärare, hihi! ;) Men ja som sagt, hon är hur snäll och go som helst och jag tycker väldigt mycket om henne redan :)

Så jag har fått en "lillasyster" nu, och hon är också sjukt go och snäll. Helt underbara människor!   Pappa har hittat en superbra tjej och hon har en helt genomgo och underbar dotter. Och dessa människor kommer jag att vilja tillbringa många timmar med, så jag hoppas verkligen att det håller lääääänge!


Just stay where you are...


Puss /e

Av Elin - 20 juni 2010 19:34

Jag fattar inte att allt ska vara så sjukt jobbigt. Jag klarar mig bäst själv! har jag kommit fram till. Aja, vi får se hur allt slutar och hur det blir...


Igår var iaf jag och min partypingla Ida Dahlberg ut på Tranan, hur kul som helst och jääklar va gott det är med tequila (stavas?) :D


Imorgon är det körlektion kl halv åtta på morgonen som gäller och sen ska jag till morbror och jobba :) Money money money!! ;D


Puss /e

Av Elin - 9 juni 2010 18:27

I lördags var jag ut på Tranan, Dead By April - dom ägde! (y) Hur bra som helst. Men som vanligt blev jag lite väl full och hamnade vid Gustavbergar'n när jag kom hem på natten ;)

I söndags klev man upp tidigt för att åka till Hällbo och kolla på fotbollsmatch. Ljust som fan var det iaf! ;s Mina gograbbar spelade. Dom förlorade med 1-0, men dom var superduktiga ändå! :) Bästa matchen hittills...


Nu i veckan har jag inte gjort så speciellt mycket. Varit hemma hos hjärtat medan han har jobbat borta, i Bräcke. Så lite ensamt har det varit men det har gått bra iaf. Jag har bara varit lite rädd på kvällarna när jag ska gå (eller rättare sagt, jag springer) från badrummet till sängen och lägger mig under täcket. Hihi, jag är töntig, jag vet! :p Men det är lite gulligt också, right?! ;D


Ikväll ska jag ut på Tranan med Rebecca och Lina, igen. Hoppas att det blir lika roligt som förra onsdagen bara :)

Imorgon ska kanske jag och Erika till Gävle och shoppa lite, och imorgon kommer även min älskling hem! :) <3 Och mina småbröder har skolavslutning klockan sex imorgon kväll. Mycket som händer på en och samma dag... :p


Puss /e

Av Elin - 3 juni 2010 19:15

Igår var det tranan som gällde på kvällen. Åkte dit till nio med Rebecca och Lina och åt lite mat och drack lite gott. Trevligt hade jag iaf. Och efter tranan hamnade man ju på max med Rebecca, Lina, Karaman, Robert och Fredrik. Trevliga killar det där :) Bjuden till S-hamn blev man ju också. Eftersom Karaman jobbade på restaurang, Fredrik jobbade på en pizzeria och Robert äger tydligen en korvkiosk, så skulle dom bjuda oss på mat någon gång, haha. Om dom nu inte ljuger för oss?   


Nu har jag varit riktigt duktig och diskat, dammat och dammsugit hela lägenheten, så nu är det riktigt fint här! :)

Är lite besviken på att älskling inte får komma hem idag. Han ringde när jag höll på skura badkaret och sa att han var på väg hem, men sen när vi hade pratat en stund var det någon som sa till honom på radion att han skulle vända för att dom skulle tillbaka och köra tills imorgon. FUCKFACE! :( Jag vill inte sova ensam en natt till...


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards