Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Elin - 1 februari 2010 21:13

Idag har jag lekt pluggis, haha! En väldigt dålig sådan, för jag har inte gjort klart något arbete, men jag har iaf kommmit en bit på väg :)

 

elin säger:

ja, men läs inlägget "somebody, save me" i min blogg så får du se..

 

... säger: 

du tar åt dig av sånt där skitsnack. man måste försöka lära sig att flina åt det bara å låta det vara sen. du tror väl inte att jag tycker det är roligt att bli kallad ... heller? alltså alla är så men man måste se till folks goda sida å koppla bort allt sånt där dom säger. börjar dom prata ännu mer skitsnack så blir jag fruktansvärt förbannad och då respekterar dom mig.

man måste försöka lägga en högre nivå hos sig själv för vad man ska tåla. å kliver folk över den får dom ångra det å så är det bara.

 

elin säger:

skitsnack? jag vet att det inte

är skitsnack. jag vet ju att det är sant det dom säger, det är det värsta..

 

... säger:

 nej så skriver du inte i bloggen. å det tror inte jag att du tror på själv. så länge du är nöjd med dig själv så behöver du inte ta åt dig av sånt där från alla.

 

elin säger:

men herregud. jag

är ju inte nöjd med mig själv, det är ju dels därför jag har dåligt självförtroende!

 

Jag förstår inte varför den här personen inte blev typ kurator eller psykolog. Han kommer med otoligt bra råd och det är jag evigt tacksam för. En av de få personer som förstår mig, tack! <3

Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards