Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Elin - 19 februari 2010 17:59

Ja, hur går det med det där att gå ner i vikt då? Inte alls så bra, det börjar iaf inte speciellt bra. Chrille är på väg hem med maxmat nu, och salladen som finns på max är så fruktansvärt äcklig så det fick bli nuggetsmål :p hehe. Men jaja, imorgon är det innebandy som gäller iaf så jag får väl se till att försöka springa bort lite då då.

Känns som att jag kommer ha fullt upp imorgon kväll. Först innebandy mellan fyra å sex, fira farmor och farfar från sex till typ halv åtta-åtta och sen ska jag hem till mamma för då ska vi åka pulka och madrass m.m i backen. Jäktigt... Men jag vet ju iaf vad jag ska göra, så det behöver jag inte fundera nå mkt på ;)


Ikväll skulle jag vilja åka till Kilafors och kolla när Pillan och Angelica ska spela handbollsmatch, men har ingen som vill hänga på, och vill inte fråga om skjuts heller. Så ikväll blir jag väl antagligen bara hemma, om jag blir hos mamma eller pappa vet jag inte än, sånt som märks.


I'll be two steps behind

 

Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards