Alla inlägg under januari 2012

Av Elin - 2 januari 2012 10:41

Jaha, då var det år 2012. Tiden bara springer iväg! Men inte gör det någonting, för nu kan bebis komma när den vill. Och tänker jag efter så kan den komma när som helst egentligen, för nu är det bara fem veckor kvar ungefär! :) Jag kan inte fatta att jag har varit gravid i snart åtta månader... Det har gått så fort!


På nyårsafton blev vi bjuden på mat hemma hos pappa och på kvällen åkte vi till Stefan och Agneta, spelade kort, fikade och bara umgicks lite. När klockan närmade sig halv elva ungefär åkte jag och S till mormor, där Vickan och Kikki var. Så tolvslaget firade vi tillsammans med dom :)


Igår var vi hemma hos Vickan och Kikki med Alexander på dagen och sedan skjutsade vi hem honom och då blev vi bjuden på mat hos mamma, sen blev vi kvar där till efter åtta på kvällen. När vi kom hem la vi oss i soffan och kollade på Smurfarna, och vid elva åkte älskling iväg för att jobba natt. Han kom hem vid tio imorse, så nu ligger han och sover och jag vet inte vad jag ska göra. Har skickat sms till Emma och tänkte lura hit henne på lite skitsnack om hon inte är upptagen med annat :)


Imorgon ska vi iväg på föräldrautbildning i Bollnäs, så jag hoppas att S slipper jobba just den tiden då vi ska dit! Och på onsdag är det dags för kastrering av Tyson, så då håller jag också tummarna att S slipper jobba just då när vi ska in med honom. Så vi får väl se hur det blir :)


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards