Alla inlägg under juli 2010

Av Elin - 20 juli 2010 09:40

Nu har jag varit i Trollhättan med Emmut i en vecka ungefär. Det har varit trevligt att träffa lite nytt folk och jag vill inte åka hem.

Just nu ligger jag i sängen med Emma och Aleks. Vi ska väl snart gå upp för att göra oss i ordning och städa ihop lite här i lägenheten innan hemfärden idag. Men vi tänkte att vi ska vänta med det tills Aleks har åkt, hon ska ju till Sthlm om typ 30-40 min.

Tåget mot Sthlm för mig och Emma går från Skövde vid halv fem idag, sen byter vi tåg i Sthlm och åker till Gävle, sen byter vi tåg i Gävle och tar ett tåg hem till Kilafors. Lång dag blir det... Suck!


But still I cannot seem to hit the ground.


Puss /e

Av Elin - 1 juli 2010 08:42

Nu har jag varit  uppe sen kvart i sex och jobbat en stund, så nu ska jag vila innan jag ska åka iväg och shoppa lite i S-hamn med Amalia, pappa, Cina och kanske Tobbe :) Sen när jag kommer hem igen är det back to work som gäller.


Med en hals som inte är som den ska vill jag helst av allt inte svälja. Känns som att jag sväljer knivar. Men nu när jag ringde till HC sa dom att det troligen bara var en virusinfektion och den skulle läka sig självt. Kul! :( Kan ju knappt äta eller dricka...


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards