Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

For love.

Av Elin - 7 februari 2010 21:49

Idag har jag gått runt i pyjamas hela dagen, eller ja fram till kl fem iaf. För det är väl inte så hyggligt att gå till grannen och käka i pyjamas, hehe.

Fick nyss ett samtal från en väldigt ledsen Angelica. Lider verkligen med dig gumman, för jag vet hur mycket du älskar Christian. Men ta en dag i taget och se hur det artar sig och hur det blir. Kanske inser han att det är hans förlust och kommer tillbaka. Men du ska absolut inte gå och vänta på att han kommer tillbaka, ut och roa dig, försök ha kul! Ta dig till skolan och jag finns där om du vill prata eller bara ha en axel att gråta ut mot. Jag ställer upp, det hoppas jag att du vet! <3

Nu sitter jag i sängen och ska väl sova snart, skola imorgon. Ännu en lång skolvecka att se fram emot........ eller inte! Är så fruktansvärt trött på skolan och allt pluggande. Känns som att jag inte gör annat än att plugga om dagarna när jag kommer hem. Och det är lite konstigt, för jag tycker att jag inte får ett dugg gjort egentligen. Har ett arbete som ska lämnas in i morgon och det är inte helt klart, har två saker kvar att skriva och jag inte vart arbetet är. Vet inte om jag har det på skolans datorer eller om jag har skrivit det i något block. Heja mig!


"Jag hittar inte orden, för vad jag ser i dig,

men dom finns här i mitt hjärta,

dom finns här just för dig."


Puss /e

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 17 oktober 2012 13:42

Eftersom det här är min blogg och jag får skriva om precis vad jag vill tänker jag nu dela med mig av en sak jag börjar bli så fruktansvärt less på...   Jag frågar folk (som ska föreställa mina vänner..?) "Ska vi hitta på något någon dag? "Ska vi...

Av Elin - 1 oktober 2012 16:30

Imorse åkte Stefan iväg till Smedjebacken för att jobba. Han kommer hem på torsdag. Det är tre dagar dit, TRE! Jag har varit med om att han har jobbat borta förr, så jag tänkte att "det här kan väl inte bli så jobbigt, jag har ju Signe"...  Men ack...

Av Elin - 23 september 2012 18:31

Tänkte försöka få till någon rad här idag. Om det är någon som läser vill säga.. Ni som läser kan väl skriva en liten kommentar så jag inte skriver i onödan.   Jag börjar känna mig så otroligt rastlös om dagarna nu. Är så trött på att bara vara h...

Av Elin - 6 september 2012 10:08

Nu är det äntligen gjort! Nu slipper jag gruva mig mer! Nu sitter den där, den där jäkla p-spiralen. Jag har varit så fruktansvärt nervös inför att sätta in den, för alla jag har pratat med som har gjort det säger att det gör så jääääävla ont. Men å ...

Av Elin - 3 september 2012 13:33

Sitter här hemma i soffan med massa funderingar som snurrar runt i mitt huvud och en dotter som ålar omkring på golvet, som för övrigt blir åtta månader på lördag. Tiden går alldeles för fort!   För det första skulle det vara sjukt skönt om Stefa...

Ovido - Quiz & Flashcards