Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Elin - 23 januari 2010 22:26

Idag har jag varit ute i stort sett hela dagen, och det känns i kroppen nu kan jag lova så nu ligger jag i sängen med nån sörja + en bomullstuss i örat och försöker få bort locket som jag haft i en vecka nu.

Isracingen var väl rätt trevligt, lite kallt å jävligt åt fötterna bara. Men annars var det bra, snygga grabbar ;) haha!

Vickan kunde inte vara med och åka pulka och madrass ikväll, hon var borta på match. Därför var det bara jag, Erik, Louise, mamma, Chrille, Christopher, Alexander, Kikki, Lasse, Staffan, Anna och Ebba som åkte. Roligt var det och fort gick det! :p

Imorgon fyller Lasse år och då blir det väl till att vara där nästan hela dagen :)


We'll give it a shot.


Puss /e

Av Elin - 23 januari 2010 11:49

Igår kväll/natt vid tolv fick jag förfrågan från Maja om att komma dit och festa lite med henne, Sprätten, Medina, Pär och Stefan. Eftersom Stucka och Simon var hos mig då så åkte jag med dom till Kilafors. När jag kom dit blev jag bjuden på lite dricka och så. Sen kom jag på att jag skulle behöva prata med Robert och eftersom Pär och Stefan var hemma hos Robert så tog dom med honom till Maja när dom skulle hem. Så jag stog väl ute och pratade med Robert i typ en timme (och det gick jätte bra), sen kom en dryg jävla fitt Stefan och förstörde allt! Så natten tillbringade jag på Pär och Majas soffa. Medina sov på golvet, stackarn! Vi la oss vid halv tre och Wilma vaknade vid nio så då klev vi upp allihopa, så nu är man lite trött.

Snart åker jag och pappa till Stucka och hämtar honom och sen drar vi vidare till Eriknäsbo för att titta på isracing. Efter isracingen ska jag hem till mamma och Chrille för att vi ska åka pulka och madrass med lite folk. Erik, Louise, Vickan, Kikki och Lasse skulle väl bl.a vara med tror jag. Skoj serrö! ;)


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards