Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Elin - 22 januari 2010 23:35

Filmen "Bella och Real" var bra för att vara en svensk film och Louise började gråta, hehe. Nu sitter jag hemma vid köksbordet hemma hos pappa med pappa, Simon och Stucka. Tobbe åkte nyss hem och Erik och Louise har gått och lagt sig. Imorgon ska Erik, Louise och Tobbe åka till Söderhamn och titta på skotercross, jag vill med! :( Men Tobbe skulle köra och jag antar att han inte vill ha mig med i bilen, men vi får väl se hur det blir.

Nu ska jag nog gå och lägga mig, är så sjukt trött!


Puss /e

Av Elin - 22 januari 2010 09:49

Sitter nu i datasalen på skolan och gör ett engelska B arbete om William Shakespeare. Rätt intressant faktiskt. 

Idag blir det till att åka hem till Stucka efter skolan och sen på kvällen ska jag gå på bio med Louise. Vi ska se "Bella & Real", det är Sverige premiär idag. Egentligen ska den visas i Stockholm men VMD har lyckats fått den till Bollnäs för att den ska visas här först. Det blir röda mattan, TV4, svt, champagne och lite överraskningar. Lite häftigt faktiskt :p

Nu slutar min lektion så nu ska jag gå vidare till nästa :p haha.


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards