Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Elin - 3 januari 2010 21:15

Helgen har varit ganska bra, men jag har kunnat må bättre tycker jag!!!

I fredags gjorde jag inte så speciellt mycket på dagen, på kvällen blev det ju bio med Erik, Louise och Tobbe. Lördagen var jag först bara hemma och sen vid fyra åkte jag och spelade lite innebandy. Efter innebandyn gick jag till Hambogrillen och åt med Agnes och när jag hade ätit klart kom Erik och Louise och hämtade mig för vi skulle till Bollnäs och bowla med Tobbe. Vi åkte och plockade upp Tobbe sen vidare till bowlinghallen. Erik vann, Louise kom tvåa, jag kom trea och Tobbe förlorade ;) hihi.. Sen åkte vi till picasso och åt, eller dom tre åt eftersom jag redan hade ätit. Efter det åkte vi till statoil för jag skulle köpa en dricka och sen åkte vi hem och sov.

Idag har jag, Erik, Louise och Tobbe varit hem till Snacke. Jag och Louise satt inne och åt chips och glodde på TV medans grabbarna var ute i garaget och gjorde nånting. Det var ju inte speciellt smart av mig och Louise att äta chips hos Snacke när vi skulle till farmor och farfar och käka typ en timme senare :p aja, lätt att vara efterklok... Så vid tre åkte vi fyra iväg till farmor och farfar och åt lasagne, mums! Sen blev vi kvar där till typ sju halv åtta.

Nu har Erik och jag nyss kollat på ett avsnitt av One Tree Hill och nu sitter jag här och tråkar.

Imorgon kanske Louise kommer till mig medans Erik jobbar, trevligt! :)


Och nej, allt har inte ordnat till sig i mitt liv märker jag. Jag vet fortfarande inte riktigt hur jag vill ha det med saker och ting... Wiehooo! :(


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards