Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Elin - 9 januari 2010 23:58

Idag har jag varit hos mormor och Lasse och då bakade jag två sockerkakor och spelade lite kort med mormor, Louise kollade på. Vid halv fyra skjutsade Erik och Louise mig till Stefan och Agneta så jag åkte med Stefan och Johan till innebandyn. På innebandyn tror jag att alla siktade på mig, fick hur många skott som helst på mig och det brukar jag inte få! Efter innebandyn åkte jag med Stefan och Johan hem till dom igen och åt mat och sen var jag med Agnes, Liv och Sara.

Nu sitter jag i soffan hemma hos pappa och lyssnar på världens bästa låt tror jag fan! Sprätten tipsade om ett bra band och några bra låtar. Har en jävla grym musiksmak den karln! Skillet - Lucy. Helt underbar låt, och texten är så jävla fin!


Jag vill bara passa på att säga förlåt till alla som jag har varit sur och grinig mot nu den senaste tiden. Men jag har verkligen inte mått bra. Det är så mycket som snurrar runt i mitt huvud nu och jag får ingen hejd på det. Allt har hopat sig som ett stort svart moln över mig känns det som. Så snart kommer allt komma ut på samma gång, frågan är bara vem jag kommer lägga allt på då.

Nä usch, vilken hemsk människa jag är. Vill inte att det ska bli så, men tyvärr är det sån jag är, har varit och kommer alltid vara...


Now that it's over
I just wanna hold her
I've gotta live with the choices i made
And I can't live with myself today

 

Puss /e

Av Elin - 9 januari 2010 11:03

Igår var jag och Stucka till Simon och Emelie på dan och vid fem åkte vi på max och käka. Efter vi hade ätit åkte vi till sporthallen och kollade på Simon och Dymek när dom spelade träningsmatch i innebandy. Dom vann med typ 8-4 eller något sånt.

Efter matchen var vi ute och åkte lite bil i Bollnäs och eftersom det var Stucka jag var med så hamnade man ju på statoil ett tag också :p haha. På nattkvisten var det några som fick för sig att dom skulle leka bilkurragömma. Så då blev det det på natten. Jag kom väl hem vid två och vaknade halv elva idag.

Nu ska jag åka till mormor och Lasse med Erik och Louise och senare blir det innebandy.


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards