Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Elin - 19 januari 2010 21:53

Igår på dansen hade jag jätte trevligt, det var kul! Även fast det bara var jag och Mimmi + massa typ åttor eller nå :p hehe. Så imorgon blir det dans igen och då skulle tydligen vi i dansgruppen äta tacos med Tjejjouren.

Idag var jag i skolan till tjugo i två och sen kom Stucka och hämtade mig så åkte jag med honom hem till han. Simon hade sin dator där så när vi kom dit satte vi oss vid en varsin dator och kollade runt lite på internet. Sen ville han ha massage så då gav jag han det och då var jag lite busig på honom faktiskt. Hihi! Jag gick in i köket och hämtade lite vatten och hällde på hans rygg, och då var han snabb upp ur sängen kan jag lova ;) haha. Jag hamnade i badkaret men som tur va var han snäll och lät mig och mina kläder förbli torra.


Where has all the time gone now
I'm left alone somehow
Growing up and getting older
I don't want to believe it's over


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards