Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Elin - 20 januari 2010 21:36

Nu har allting börjat snurra runt i mitt huvud igen. Har kommit på att jag saknar Robert. Saknar känslan jag fick i kroppen när han pussade mig och saknar stunderna tillsammans med honom. FAN, att allt ska vara så jävla svårt hela tiden! Jag står inte ut längre... :( VILL BARA BORT HÄRIFRÅN!!!

Idag har jag iaf varit med Stucka och Simon efter skolan, slutade ju tolv så då gick jag ner med Anna på stan för att hon skulle klippa sig och sen kom Stucka och hämtade mig och vi åkte hem till Simon och Emelie. När klockan blev fem åkte vi in till Bollnäs igen, vi åkte till Hemköp för att dom skulle handla mat och sen skjutsade Stucka mig till station. Jag gick in och satte mig för att vänta på Mimmi, när jag hade suttit där typ tio minuter kom hon och då gick vi iväg till dansen. VMD's dansgrupp och Tjejjouren var där allihopa så då blev det på tacos. Efter dansen kom Chrille och hämtade mig och Mimmi, vi åkte till statoil så jag fick köpa min efterlängtade semla, haha! Sen åkte vi till Kilafors och släppte av Mimmi på station där hennes mamma stod och väntade på henne.

Nu har jag precis duschat så nu ska jag dejta kudden. God natt.


Take me away!


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards