Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Elin - 25 mars 2010 21:48

Har jag världens bästa vänner eller? Svar ja. Jag är så oerhört tacksam för att ni finns där för mig, hjälper mig och ställer upp för mig. Jag skulle inte klara mig utan er, det är ni som hjälper mig ta mig igenom dagarna utan att bryta ihop.

Tacksam är jag också för att ni står ut med mig även fast jag är på dåligt humör mest hela tiden. Men nu kanske det blir ändring på det också, för nu börjar saker och ting ordna upp sig för mig. Håll tummarna för mig nu säger jag bara! :D


Imorgon är det fredag. Det innebär muntlig redovisning i Engelska B - jag kommer dö! :o Vid tolv åker jag till Gävle på UF-mässa med Erika och Rebecca + massa fler. Trevligt värre sörrö! :)

Nu ska jag läsa på lite inför redovisningen så jag kan det någorlunda bra. Det handlar om "Gay marriage" btw. Är så fruktansvärt nervös så fy fan!


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards