Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Elin - 15 mars 2010 20:37

Idag var det ju som sagt tillbaka till verkligheten som gällde. Seg dag men det gick och jag tog mig igenom den utan att bryta ihop. Och idag gjorde jag faktiskt klart ett arbete när jag kom hem från skolan. Fan vad duktig jag är!


Min moster fyllde år i torsdags och i fredags åkte hon till Sthlm för att gå på Melodifestivalen finalen på lördagen. Hon är ju med i Bollnäs Schlagerbönor.

Bönorna som hon åkte dit med drog med henne till en studio så hon fick spela in en demo, fatta vad avundsjuk jag är då! Jag vill också spela in en låt för att sedan få hem skivan så man har den själv. Ganska coolt egentligen! Ha sig själv på skiva liksom, hehe!


Imorgon blir det skola och sen blir det nog bara till att åka hem och tråka tyvärr om inte Anna vill sola. Hon skrev på MSN att hon är sjuk så vi får väl se hur hon mår imorgon.

Nu blir det dusch och sen tänker jag lägga mig i sängen och sova så jag inte blir så grinig imorgon ;)


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards