Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Elin - 14 mars 2010 21:35

Det blev ändrade planer på min och pappas Jämtlandstripp så vi åkte hem igår kväll ist för idag. Vi åkte vid halv nio, och jag körde HELA vägen hem! Vi kom hem strax efter tolv på natten. Och det gick jätte bra att köra, är rätt stolt över mig själv faktiskt :p

Idag har jag varit hos mormor hela dagen. Stucka (eller som mormor råkade kalla honom idag, Snocka. Hahaha!) kom dit vid halv fyra och fikade. Sen var han kvar till strax efter åtta nu ikväll :) Så nu har jag hans vackra mästerverk på magen och på hela ryggen typ. Han brottade ner mig och ritade på mig, stryk ska han ha! ;D


Nu har jag och Cajsa bestämt att vi ska på dansbandsveckan i år. Fy fan vad taggad jag är! Så nu ska vi försöka hitta nån som har en husvagn som vi kan låna. Om det inte finns någon får vi bo på vandrarhem eller nå, men det är sånt som visar sig hur det blir helt enkelt :)

Imorgon börjar den förbannade skitskolan igen så nu ska jag försöka sova lite. God natt!


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards