Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Elin - 5 mars 2010 22:04

Å herrejösses vad slut man blir efter att ha åkt pulka, madrass och traktorslang i några timmar. Det var hur roligt som helst men tyvärr blir man ju väldigt trött till slut. Det går hur bra som helst att åka ned för backen, men det är jobbigare att gå upp igen. Hur kan det komma sig? :p hehe.

Efter helgen börjar mitt efterlängtade sportlov och fy fan vad skönt det ska bli. Har nästan ingenting planerat. Utom på tisdag, då ska jag, mamma och Vickan till Gävle. Men annars tar jag dagarna som dom kommer utan att planera, mycket skönare så tycker jag :) 

Nu sitter jag hemma hos pappa och hade tänkt lägga mig och sova om en stund. Kommer somna på en gång bara jag lägger ned huvuden på kudden känner jag! Men först får det bli en liten kvällsmacka.

God natt!


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards