Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Elin - 24 mars 2010 21:08

Idag var det friskvårdsdag på skolan och det var väl lite sisådär. Lyssnade på två föreläsningar och tog en promenad på en halvtimme typ. Slutade klockan ett och då åkte jag, Rebecca och Erika med Adde till dollar och karlssons för att kika lite. Jag och Rebecca köpte en varsin "Head Massage", s.k spindel som masserar hårbotten. Sen tog jag och Erika bussen med Louise till Kilafors, eller ja, jag hoppade av i Norrbyn så kom mamma och hämtade mig där. Hon skjutsade hem mig till pappa så jag bakade två sockerkakor till honom och sen gick jag över till Tobbe och kollade på film med honom. Vi kollade på "Farsan", den var bra :) Sen kom Lasse och hämtade mig och skjutsade hem mig till mamma.

Imorgon är det torsdag, veckans längsta och segaste dag i skolan med andra ord... Tjohooo!


Nu har jag problem igen! Fan, varför sumpade jag det från första början? Är så less på att vela fram och tillbaka nu. Men nu har jag bestämt mig om hur jag ska göra. Så vi får se hur det går och hur allt blir. Håll tummarna för mig! :) Hehe.


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards