Alla inlägg den 7 december 2011

Av Elin - 7 december 2011 13:45

I stort sett hela natten (känns det som iaf) har jag legat halvspänd och väntat på att älskling ska komma hem. Och inte förrän halv nio imorse hör jag hur Tyson börjar morra av att han hör något utanför. Å äntligen kom husse hem! Då var det bara för matte att kliva upp och påbörja sin dag. Ungefär sedan dess har det snöat här i guckbacken, och Tyson förstår sig inte riktigt på snön tror jag. Han tittar på den som om den vore riktigt farlig, och sedan äter han upp den :p

Jag har iaf hunnit med att klyva lite ved (men vedkorgen får älskling bära in), varit och handlat, bakat lite julgodis och formkubb. Nu tänker jag ta med mig Tyson ut en sväng och busa i den lilla snö vi har fått. Även gå och kolla postlådan ska vi göra... Sen får husse faktiskt ta och vakna eftersom vi ska skjutsa Christopher på innebandyträning lite senare och vi måste ju även äta innan det :)


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards