Alla inlägg den 6 december 2011

Av Elin - 6 december 2011 22:34

Idag blev årets första julklappar inhandlade, så nu är även jag igång med det! :) Älskling åkte iväg och skulle jobba för en stund sedan, så nu sitter jag här och Tyson ligger i soffan bredvid och gnäller, någon som saknar husse lite kanske? :p

Min mage börjar kännas väldigt otymplig och stor nu. Fruktansvärt jobbigt att knyta skorna är det iaf!! Men samtidigt är det väldigt mysigt också, hihi..   Bara nio veckor kvar är det också, jag vill hålla den lilla i min famn nu, helst nyss! :)


Jag tänkte bara passa på att berätta för er hur lycklig jag är!

Jag har världens underbaraste sambo, en sjukt fin ring på mitt vänstra ringfinger och en bebis på väg. Det är inte så mycket mer jag kan önska mig just nu. Jag önskar bara att det fanns ord till att beskriva hur lycklig jag verkligen är! Att kunna förklara för älskling hur mycket jag älskar honom. Han är verkligen den bättre halvan av mig och utan honom känner jag mig helt tom. Är så otroligt glad att det är just hans barn jag bär i min mage.   


Nu ska jag röra mig mot sängen och få min skönhetssömn ;) Kanske man ska vara lite gullig och slänga iväg ett sött sms till gubben också? :D Japp, så får det bli!


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards