Alla inlägg den 25 december 2011

Av Elin - 25 december 2011 11:34

Nu har vi firat jul fyra gånger i år. Vi började med älsklings pappa och hans sambo den 17 dec, sen fortsatte vi med hans mamma, mormor och syskon hemma hos oss den 22 dec. Efter det blev det hos min farmor och farfar med pappa, Erik och Louise den 23 dec och igår på självaste julafton firade vi hos mamma och Chrille med moster, morbror, mormor och mina syskon :) Det har gått så bra i år, så vi har firat på olika dagar på alla ställen och det är så skönt att slippa åka runt till flera på samma dag!! :)

Men nu är det slut på firandet för i år, så nu kan jag börja räkna ner till förlossningen istället för till julafton som jag har gjort :) Snart är det januari och i februari får vi en liten, fy vad jag längtar alltså!   


Imorse vid halv nio ringde Andreas till älskling och sa att dom skulle ut och sanda lite, så det var bara för han att masa sig upp ur sängen och sätta fart. Jag pratade med honom för en timme sedan och då hade han inte så mycket kvar. Så förhoppningsvis kommer han snart hem :)

Ikväll ska vi till Vickan och Kikki och bara umgås och spela lite sällskapsspel.


Imorgon tänkte jag försöka lura med mig S till Barnens Hus (om han inte ska jobba) och kolla på deras bilbarnstolar (babyskydd), känns som att det kan vara dags att köpa det nu :p Vi fick ju även presentkort där i julklapp så det känns ju bra :) Och när jag var dit nu i veckan så hittade jag så söta små bebiskläder, då kan jag ju passa på att köpa dom också ;)


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards