Alla inlägg den 15 december 2011

Av Elin - 15 december 2011 17:45

Måste bara få skriva av mig lite. Känner att någonting inte är som det ska, men jag vet inte vad det är...

Den senaste veckan har jag bara varit på dåligt humör och inte kännt mig pigg till att göra något alls, har inte haft motivation till någonting! Har bara kännt mig dålig och otillräcklig för alla. Vill bara försvinna ett tag och komma tillbaka när det har blivit bättre. När nu det blir?...

La mig i sängen idag när jag kom hem och tårarna bara rann, det gick inte att stoppa. Om jag bara visste vad det var så skulle allt bli så mycket lättare. Jag känner ju i hela kroppen att något inte står rätt till...   Åååh! Jobbiga känsla!

Och inte känns det bättre när jag vet att jag kommer få sova själv inatt heller då älskling ska jobba.


I didn't want you to see me cry, I'm fine
But I know it's a lie

Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards