Alla inlägg den 9 december 2011

Av Elin - 9 december 2011 14:26

Idag har vi varit och hämtat hem våran nya bil, en Ford Mondeo -07 (och tänker ni klaga i kommentar eller liknande så kan ni lika gärna strunta i det, jag bryr mig inte om att läsa..) Så nu läre vi åka till biltema eller nå och köpa galler så Tyson inte klättrar på ryggstöden i bilen, och känner jag min far rätt så följer han mer än gärna med dit.


Nu sitter jag ensam hemma med Tyson då älskling fick åka iväg och jobba en stund. Tyson ligger vid dörren och sover och jag gör inget annat än snyter mig. Hur mycket snor finns det i en näsa?!?!? Jag blir tokig! Hade tänkt dammsuga, men jag struntar i det nu, det rinner bara jag lutar huvudet lite framåt och tittar neråt. Dessutom tycker inte Tyson om dammsugaren så det är lugnast att dammsuga när han är borta eller ute.


Middag idag får bli grytbitar, sås och kokt potatis. Roligt värre...


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards