Alla inlägg den 4 december 2011

Av Elin - 4 december 2011 13:53

Nu var det längesen jag skrev igen. Men jag skriver mer på facebook än vad jag gör här, lämpligare att logga in där ;)


I tisdags var vi på S. Peterson och kollade förlovningsringar och valde ut en slät modell utan någonting alls på :) Eftersom jag hade morfars förlovningsring som mormor ville att jag skulle göra om till min så lämnade jag in den så fick dom smälta ner den och göra den till samma modell som Stuckas :) Och i fredags var ringarna klara, snabba puckar i hockey! :D Vi trodde inte det skulle gå så snabbt så vi skrev 9/12-11 i ringarna (alltså nu på fredag), men men vad gör det? Bara ett datum i våra ögon.

I fredags var vi på julbord med Stuckas jobb på Tuppenz danskrog, julmat och dans till Larz Kristerz. Häftiga grejer! ;) Jag tror att älskling hade trevligt, bra på lyse blev han iaf :) Själv blev man uppbjuden två gånger, och artig som man är har jag ju lärt mig att man inte får nobba om dom inte är för full eller om dom inte tafsar så det var bara att röra på stormage :p


Nu sitter jag hemma med Tyson och väntar på att Stucka, Tobbe, pappa, Dennis och Marcus ska höra av sig så ska vi åka ner på julskyltningen tillsammans, mysigt! :)

Förövrigt så är det endast nio veckor kvar till beräknad förlossning för oss, gissa om jag längtar!!! :)


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards