Alla inlägg under december 2009

Av Elin - 9 december 2009 21:12

If I was brave enough to fall

I'd find the answers.

If I was strong enough to work it out

would you ever even care?

 

Puss /e

Av Elin - 7 december 2009 18:24

  Förlåt för allt jag har gjort. Förlåt för alla falska förhoppningar jag har gett er. Jag har inte bestämt mig på långa vägar. Ge inte upp hoppet! Jag har blivit en dålig människa, så förlåt! :(


Idag är det Emma Segerskvist's stora dag iaf, för idag blir hon 17 år! :D GRATTIS BÄSTABÄSTABÄSTA VÄN! :D

Av Elin - 6 december 2009 12:01

Igår hade jag verkligen jätte kul. Hade så många vänner runtomkring mig, och då trivs jag superbra! :) Visst, det blev mycket tröstande men det är bara kul att hjälpa till att få folk på bra humör och på andra tankar.

Det hände lite saker som jag ångrar idag men men, så kan det gå.. Höhö! Inget farligt iaf. Men jag vill passa på att säga förlåt till dom jag ringde till och var dryg på..

Ett stort och speciellt tack ska iaf Inger Estman ha, som hämtade mig och skjutsade mig hem. Du är guld värd! <3


Jag har kommit fram till att jag är en väldigt dålig person egentligen... Eller jag blev det efter jag gjorde slut med Robert. Inte bra, inte bra..


Puss /e

Av Elin - 3 december 2009 17:55

Haha, seriöst. Mitt liv är så jävla komplicerat! Jag orkar inte mer! Kan inte ta mer nu... Har fått nog av det här.

Emma, jag behöver dig. Här! I min närhet, nu! Vill prata med dig :'( Bara du som förstår mig och som kan ge mig råd <3


Ungarna på dagis o fritids är så jäkla goa! Kunde inte slita mig idag, så blev kvar till 17.00 En hel halvtimme längre än vad jag egentligen skulle ;p

Allt känns så lätt och bra när jag är på praktiken, åsså har jag bara en vecka kvar. Hua! :(


Men vafan(!) har suttit i en timme snart och försökt komma på ngt bra att skriva. Kommer inte på ett skit... Är iaf barnvakt nu.

Puss /e

Av Elin - 2 december 2009 19:55

Hjärnan säger en sak, hjärtat säger något annat. Kul!


I tried to be perfect, but nothing was worth it
I don't believe it makes me real
I thought it'd be easy, but no one believes me
I meant all the things that I said.

If you believe it's in my soul
I'd say all the words that I know
Just to see if it would show
That I'm trying to let you know
That I'm better off on my own.

This place is so empty
My thoughts are so tempting
I don't know how it got so bad
Sometimes it's so crazy
That nothing can save me,
But it's the only thing that I have.

If you believe it's in my soul
I'd say all the words that I know
Just to see if it would show
That I'm trying to let you know
That I'm better off on my own.

On my own.


Ahh!


I tried to be perfect it just wasn't worth it
Nothing could ever be so wrong
It's hard to believe me
It never gets easy
I guess I knew that all along.

If you believe it's in my soul
I'd say all the words that I know
Just to see if it would show
That I'm trying to let you know
That I'm better off on my own.

Av Elin - 1 december 2009 17:47

Dagens

humör: sur o glad om vartannat
klädsel: leggings, jeansshorts, tröja
minus: saknaden efter emma
plus: vet inte
låt: Bon Jovi - Living on a prayer
mys: inget
saknad: emma x2 + klassen
händelse: praktik
önskan idag: att jag får någon reda på vad jag verkligen vill

ser fram emot
: lördag

Ovido - Quiz & Flashcards