Alla inlägg den 16 december 2009

Av Elin - 16 december 2009 19:37

Tog bussen till skolan vid 7.00 och började fösta lektionen 8.00 Kändes onödigt att gå dit för vi var typ fyra stycken på lektionen, jippie. Men vi fick ju pepparkaka så de va kanske lite värt att gå på den ändå ;) haha, not!

Den lektionen var ca: två timmar lång och efter den hade vi en till lektion på typ 50 min.

Efter lektionerna gick jag ner på stan med Rebecca, Angelica och Malin. Jag, Malin och Rebecca var alla tre på jakt efter kläder till på fedag. Vi var in på Såfin, Kappahl, Lindex, Deichmann och JC. Jag och Rebecca hittade våra klänningar på Lindex men Malin hittade ingenting tror jag.. :p Efter våran lilla shoppingtur var det egentligen meningen att jag skulle åka buss med Malin till Norrbyn och sen åka med hennes mamma hem, men så blev det inte. Malin fick åka buss själv för jag blev erbjuden skjuts ända hem till Segersta av Rebecca och Lina :) Thank you! Så jag och Rebecca gick tillbaka till skolan och åt lite köttbullar och potatis och sen gick vi till Staoil en sväng och där träffade vi Stucka. Sen kom Lina och hämtade oss där och då blev det hemfärd. Tack för dagen! <3


Imorgon är det innebandyturnering på skolan och då ska jag dit och heja på med Rebecca och Angelica! :)

På fredag blir det antagligen förfest i Arbrå med mina brudar och sen blir det tranan för fulla muggar! Tagga som fan! (y)


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards