Alla inlägg den 13 december 2009

Av Elin - 13 december 2009 21:20

Igår kväll blev det pizza på Take Off med Stefan och Simon. Gott, gott! ;) Efter det åkte vi hem till Simon och Emelie och spelade TP. Jag och Emelie mot Stefan och Simon. Vi ledde först men sen kom dom jäklarna ikapp och vann.. Hehe ;)

Idag har jag varit i kyrkan med pappa på luciakröning. Det lät väl inte så bra, men dom var inte så många, och inte så gamla heller och det kan ju vara en nackdel. Efter kyrkan åkte jag och pappa till Kilafors och hämtade en katt, Sudden. Som från och med nu är våran alldeles egna lilla skrutt :) Eller ja, liten och liten... Han är närmare 9 år och ganska stor. Den förre ägaren kunde inte ha honom kvar då han inte trivdes i lägenhet.


Imorgon har jag sovmorgon till 11.10, så innan skolan ska jag och pappa åka och titta om vi hittar någon vinterjacka till mig. Pappa betalar isf, en tidig julklapp. Och ja, jag är kanske lite bortskämd... Men det lider jag ju inte av iaf ;)


Nä ni, nu ska jag lyssna på Calle och kolla runt lite, sen blir det sängen för min del. Ja, Calle skulle ha vunnit Idol. Erik är bara mesig!


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards