Alla inlägg den 30 december 2009

Av Elin - 30 december 2009 21:34

Idag har jag varit med fjantlouise i stort sett hela dagen. Hon är här nu och väntar på att Erik ska komma hem från jobbet, dom ska sova här inatt, trevligt! :) Vi har tittat på film med Tobbe, bakat kladdkaka och fikat med Lasse och pappa. Nu har Tobbe kommit hit igen, så snart blir det väl mer film antar jag :)

Imorgon blir det nyårsfirande hos Snacke med han, Erik, Louise och Tobbe :)


Puss /e

Av Elin - 30 december 2009 10:39

Usch och fy. Ligger nu i sängen, lyssnar på musik och är jätte förkyld. Kan knappt prata och jag har ont i nästan hela kroppen :(

Idag vet jag inte vad som händer, antagligen inte så mkt med tanke på hur jag mår. Skulle vilja åka till Bollnäs med mamma så jag får köpa mina skor som jag hittat men mamma har ingen lust, så klart...


And I would do anything for love,
I'd run right into hell and back,
I would do anything for love,
I'll never lie to you and thats a fact.


Puss /e



Ovido - Quiz & Flashcards