Alla inlägg den 12 december 2009

Av Elin - 12 december 2009 21:02

Spelade innebandy idag och det gick väl som det gick, inte bra och inte riktigt dåligt, men Anton var iaf duktig i mål :)

Jahaa... Nu är det lördag kväll och jag sitter hemma. Helt ensam utan något att göra. Inte bra, inte bra! Ätit mat har jag heller inte gjort än. Ska man gå och steka en hamburgare, kanske? ;D Vore ju supergott, men vet inte om jag orkar :p Eller ska man försöka ta sig till Bollnäs och äta pizza? ;) hihi!


Det är julafton om mindre än två veckor och julklappar har jag inte köpt en enda. Jäkla skit. Stress, stress och åter stress...

Men nu ska jag försöka koppla av till lite musik. Och senare kanske man hittar på något att göra? Man kan ju alltid hoppas :)


Cause I'm only as tall as my heart will let me be,

and I'm only as small as the world will make me seem.

 

Puss /e

Bollnäs och pizza blir det tydligen fick jag reda på nu ;) haha!

Ovido - Quiz & Flashcards