Direktlänk till inlägg 17 april 2010

Take good care of my baby.

Av Elin - 17 april 2010 12:37

Igår kväll var det ju som sagt Torsbergstranan. Jag och Angelica var hemma hos Vickan och Kikki och gjorde oss iordning, lyssnade på musik, sjöng karaoke och drack lite. När klockan närmade sig nio kom även Stucka dit, eftersom han skulle skjutsa oss till tranan :) Och jag kan ju säga såhär: Jag hade nästan hellre varit kvar hos Vickan och Kikki och sjungit än åkt till tranan, för där sög det! Och ont i fötterna fick jag också. Och sen var det ju nån mupp som försökte äta upp mig också, haha! :s

Runt kvart i två inatt kom Stucka och hämtade mig, då åkte vi på max och jag köpte nuggetsmål! Sen åkte vi en sväng i Bollnäs och sen skjutsade han hem mig. På vägen hem masserade han mina fötter :D hihi. Han är värd mer än guld för att han ställer upp för mig som ingen annan någonsin gjort förut!  


Nu har jag nyss varit upp till Vickan och Kikki och plockat undan alla mina saker och flaskor sen igår, och diskat har jag också gjort faktiskt. Duktig jag är! ;) Nu ska jag väl försöka vila en stund för senare idag ska jag spela innebandy i två timmar. Efter innebandyn ska jag nog äta pizza med Stucka, han säger att jag ska det iaf :)

Och förresten, idag fyller Kenny Hägglund år. Grattis på 17 års dagen grabben ;D


Puss /e

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 17 oktober 2012 13:42

Eftersom det här är min blogg och jag får skriva om precis vad jag vill tänker jag nu dela med mig av en sak jag börjar bli så fruktansvärt less på...   Jag frågar folk (som ska föreställa mina vänner..?) "Ska vi hitta på något någon dag? "Ska vi...

Av Elin - 1 oktober 2012 16:30

Imorse åkte Stefan iväg till Smedjebacken för att jobba. Han kommer hem på torsdag. Det är tre dagar dit, TRE! Jag har varit med om att han har jobbat borta förr, så jag tänkte att "det här kan väl inte bli så jobbigt, jag har ju Signe"...  Men ack...

Av Elin - 23 september 2012 18:31

Tänkte försöka få till någon rad här idag. Om det är någon som läser vill säga.. Ni som läser kan väl skriva en liten kommentar så jag inte skriver i onödan.   Jag börjar känna mig så otroligt rastlös om dagarna nu. Är så trött på att bara vara h...

Av Elin - 6 september 2012 10:08

Nu är det äntligen gjort! Nu slipper jag gruva mig mer! Nu sitter den där, den där jäkla p-spiralen. Jag har varit så fruktansvärt nervös inför att sätta in den, för alla jag har pratat med som har gjort det säger att det gör så jääääävla ont. Men å ...

Av Elin - 3 september 2012 13:33

Sitter här hemma i soffan med massa funderingar som snurrar runt i mitt huvud och en dotter som ålar omkring på golvet, som för övrigt blir åtta månader på lördag. Tiden går alldeles för fort!   För det första skulle det vara sjukt skönt om Stefa...

Ovido - Quiz & Flashcards