Alla inlägg den 13 april 2010

Av Elin - 13 april 2010 21:08

Sist jag skrev var för ungefär en vecka sen och jag kan ju tala om nu att jag shoppade för 700 kronor då när jag och Louise var på stan. Efter vi hade gått på stan åkte jag till Sthlm med Stucka i lastbil bara för att jag älskar att åka lastbil, och jag älskar även att umgås med Stucka :)

På lovet har jag varit hemma hos pappa i stort sett hela tiden och det har varit riktigt trevligt. Jag har bakat, umgåtts med Tobbe, Stucka och Pepsi, typ :) hihi. Jag har även tagit fram moppen!!!! :D :D :D


Idag har jag varit till Sthlm med Stucka i lastbil igen, skit roligt var det! :D Sen kom pappa och hämtade mig i Söderhamn när vi kom hem igen för då skulle jag till mormor eftersom hon fyller 72 år idag, så GRATTIS MORMOR! :D

Efter jag hade varit hos mormor så träffade jag på Egget, Kenny och Anton nere på Segersta City så då åkte jag lite moppe med dom. Som på den gamla goda tiden ;)

Orkar inte skriva mer nu, så nu ska jag sova.


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards