Alla inlägg den 20 april 2010

Av Elin - 20 april 2010 19:37

Igår bråkade jag och mamma om massa saker så jag blev arg och gick hem till pappa. Tänkte sova där men fick så dåligt samvete så jag tog moppen från pappa hem till mamma och sov här inatt. Töntig som jag är! Jag vill egentligen inte vara hemma hos mamma, men hon fattar inte det.


Idag har jag varit hemma från skolan för att jag är så fruktansvärt förkyld. Imorse när jag vaknade tog jag en promenad och träffade världens bästa Stucka en sväng, eftersom han åkte lastbil genom Segersta till Söderhamn. Jag har även gjort klart två arbeten, vilat och bakat muffins, eller formkubb som det egentligen heter. Känner mig ganska duktig. Så nu kan mamma och Chrille ta sig nånstans om dom säger att jag aldrig bakar åt dom!   


Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards