Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

It's not time to make a change - just relax, take it easy.

Av Elin - 3 maj 2011 21:27

Nu har påsklovet varit och skolan har kört igång igen, det kändes lite surt imorse när man skulle kliva upp... Men men, snart bara en månad kvar till balen! Fy satan vad tiden har gått fort alltså! :D


Igår när jag hade vaknat runt halv tio sådär så ringde det på min mobil. Nyvaken var man ju men jag svarade ändå. Då visade det sig att det var vikariesamordnaren Aina Hellsten som ville att jag skulle jobba på Rengsjö Förskola under dagen för dom behövde en vikarie. Lite glad man blev då :) Lite extra pengar är aldrig fel! Stressa fick jag göra, fya! Duscha, borsta tänderna, klä på mig m.m Åkte in till farmor och fick matlåda och halv elva skulle jag börja jobba. Allt på en timme, duktiga jag :) Jobbade iaf till klockan fem. 

Jag som hade tänkt plugga hela dagen?...


Idag var det som sagt skola och det kändes inte alls bra. Känns som att jag ligger efter i allt, men men... Bara bita ihop och plugga på det.

Efter skolan åkte jag hemåt, Erika åkte med och vi plockade också upp Ida eftersom hon skulle komma hem till mig och ha en sån där Mary Kay-klass, som det så fint heter ;) Det var jag, Hanna, Erika och mamma.

Nu är klassen slut och jag tänkte plugga lite, men kom på att jag inte kan skriva ut den fakta jag behöver. Därför pluggar jag i skolan imorgon istället när jag har slutat, om jag inte skulle jobba på Karamellkungen med Inger då?... Jaja, sånt som märks! :)


Ensam hemma är man också eftersom sambon åkte till min gudfar, och dit tänker jag inte följa med. Usch nej, inte med tanke på vilka kommentarer man får av honom när man kommer dit... :(

Men nu du, Emma Dahlberg. Nu blev det ett riktigt långt inlägg. Och det var för din skull! Så nu hoppas jag verkligen att du kommenterar också ;) hihi..   


Puss /e

 
 
edahlberg

edahlberg

4 maj 2011 07:05

Jadu Elin, du är allt för söt du! Men snart träffas vi, hihihihi! Jag kommer hem natten till den 27, dock är jag bara hemma till 29 så då må vi leka så mycket vi kan! :D Tjärlek! <3 <3

http://sendragibenet.blogg.se

Elin

4 maj 2011 08:19

I know I'm cute! ;)
Emma! Du glömmer väl inte att jag fyller år den 29 va? För då måste du komma hem till mig och fika och på kvällen kanske vi kan gå på tranan eller nå!? :) LOVE

 
edahlberg

edahlberg

4 maj 2011 19:52

Du menade väl 28? :o För din skull då Elin, endast! Kom ihåg det! :D Hade egentligen inte tänkt att gå ut då men.. OKEJDÅ! :D Du bestämmer :D <3

http://sendragibenet.blogg.se

Elin

5 maj 2011 12:51

Höhö öh, vad skrev jag för datum då? xD
YEEEEEEEES! JAG KAN MANIPULERA DIG HUR MKT SOM HELST, SNUTTIS! ;)

 
edahlberg

edahlberg

5 maj 2011 20:47

29 HAHHA! Så jag blev lite fundersam på om jag inte riktigt visste vilket datum du fyllde år så jag va tvungen att titta upp det! :( haha! HAHAHA ja gö det! ;) haha <3

http://sendragibenet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 17 oktober 2012 13:42

Eftersom det här är min blogg och jag får skriva om precis vad jag vill tänker jag nu dela med mig av en sak jag börjar bli så fruktansvärt less på...   Jag frågar folk (som ska föreställa mina vänner..?) "Ska vi hitta på något någon dag? "Ska vi...

Av Elin - 1 oktober 2012 16:30

Imorse åkte Stefan iväg till Smedjebacken för att jobba. Han kommer hem på torsdag. Det är tre dagar dit, TRE! Jag har varit med om att han har jobbat borta förr, så jag tänkte att "det här kan väl inte bli så jobbigt, jag har ju Signe"...  Men ack...

Av Elin - 23 september 2012 18:31

Tänkte försöka få till någon rad här idag. Om det är någon som läser vill säga.. Ni som läser kan väl skriva en liten kommentar så jag inte skriver i onödan.   Jag börjar känna mig så otroligt rastlös om dagarna nu. Är så trött på att bara vara h...

Av Elin - 6 september 2012 10:08

Nu är det äntligen gjort! Nu slipper jag gruva mig mer! Nu sitter den där, den där jäkla p-spiralen. Jag har varit så fruktansvärt nervös inför att sätta in den, för alla jag har pratat med som har gjort det säger att det gör så jääääävla ont. Men å ...

Av Elin - 3 september 2012 13:33

Sitter här hemma i soffan med massa funderingar som snurrar runt i mitt huvud och en dotter som ålar omkring på golvet, som för övrigt blir åtta månader på lördag. Tiden går alldeles för fort!   För det första skulle det vara sjukt skönt om Stefa...

Ovido - Quiz & Flashcards