Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Elin - 31 maj 2010 19:10

Branog längesen jag skrev här sist nu. Men jag känner inte för att skriva så ofta längre. Det var roligt ett tag i början men nu har jag tröttnat. Vet inte ens om det är några som läser, så det är väl skitsamma om jag skriver eller inte tycker jag :)


Ja, det har ju hänt lite saker under den tiden jag inte har skrivit här nu. Jag har skaffat pojkvän och jag har fyllt hela 18 år! :D Jag hade en jätte bra födelsedag och jag fick mycket roliga saker och pengar i massor ;o 5500 kronor om jag ska vara exakt :)

Jag var ut på Tuppenz i lördags, med Erika, Stucka, Ronny, Rebecca, Adde och Lina. Även Erik Erixon var med oss en stund men sen var han tvungen att åka. Jätte lite folk men jag hade trevligt ändå. Go'a drinkar vare iaf ;) 


Tänkte bara skriva att jag mår bra nu. Jätte bra om jag ska vara exakt där också :) Jag har min älskling och jag är lycklig, även om det är så att jag är skoltrött och vill ha sommarlov nu så känner jag att jag kommer orka ligga i in i det sista :) Jag har ju vissa som stöttar mig och det känns otroligt bra :)


Nu orkar jag inte skriva mer,

Puss /e

Ovido - Quiz & Flashcards