Alla inlägg den 26 november 2009

Av Elin - 26 november 2009 17:05

Ja, jag är urusel på att komma på rubriker! Däför får det bli lite strofer ur olika låtar, och de behöver inte alls ha något med texten att göra...


Blev inget inlägg igår.. Och det beror på att jag fick mysa ist. Hihi! :)

Idag har jag varit på praktiken, 8.00-16.20 Ungarna är helt otroliga, hur go'a som helst! :)

Ikväll blir jag nog bara hemma och tråkar, jippie! :(

Imorgon är det fredag och då ska jag inte göra ngt speciellt skulle jag tro. Någon som vill hitta på nåt? Bara slänga iväg ett sms isf ;) höhö.

Snart är det lördag, lalalalala! Då får jag umgås med min bästavän!! :D <333


Det här inlägget var onödigt och jag har tråkigt och jag är hungrig. Haha...


Puss /e

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards